InnoGames wydawca nowej gry MMO o piratach – Kartuga ujawnił dość dokładne informacje o tym jak jak w ich nowej produkcji będzie wyglądał rozwój umiejętności. Na początku gry gracze będą wybierali jedną z trzech klas, która ma ogólnie odzwierciedlać styl gry. Dostępne w Kartuga klasy to Engineer, Protector i Destroyer. Dalej rozwój będzie się odbywał poprzez drzewko umiejętności, które będzie całkiem rozbudowane. W Kartuga ma być około 80 różnych umiejętności.
Po osiągnięciu w Kartuga każdego kolejnego levelu otrzymywać będziemy punkty umiejętności (skill points), za które możemy odblokować kolejne umiejętności w drzewku. Każda z klas będzie miała własne unikalne drzewko umiejętności. Klasa Enginner będzie miała trzy pod-klasy nazwane: Tinker, Atlanticus i Buoy Master. Pierwsze specjalizuje się debuffach, druga w leczeniu, a trzecia w atakowaniu i przyspieszaniu sojuszników.
|
|
Protector to najbardziej defensywna klasa, drzewko umiejętności tej klasy dzieli się na 3 sekcje: Buwark (typowy tank), Wrangler (DPS) i Suppressor (coś pomiędzy tankiem a DPS, klasa ta posiada bardzo mocnego skilla “Watery Grave”). Drzewko ostatniej klasy Destroyer dzieli się na 3 subklasy Raider, Ravager i Brawler. Raider to zwinny i bardzo zwrotny statek. Ravager ze skillem “Aimed Shot” skupia się głównie na zadawaniu obrażeń dystansowych (ranged DPS). A Brawler to statek stworzony z myślą o walkach na bliskie dystanse.
Co ważne grając w Kartuga będziemy mieli w każdej chwili możliwość zresetowania skilli i przyznania punktów umiejętności w inny sposób. Zmiany te będzie można wprowadzić szybko i prosto. Dzięki temu każdy gracz będzie mógł eksperymentować i znaleźć idealny build dla siebie. Prezentację systemu umiejętności w nowym MMO Kartuga możecie obejrzeć także na trailerze na końcu naszego newsa.