Riot Zone Poradnik dla początkujących

Riot Zone nowości

Riot Zone to darmowa gra w przeglądarce, w której pokierujemy poczynaniami początkującego najemnika. Biorąc udział w kolejnych taktycznych bitwach i starciach będziemy zdobywać doświadczenie oraz tworzyć nasz zespół żołnierzy doskonałych. Poniższy poradnik do Riot Zone zawiera podstawowe informacje na temat gry. Zobacz także inne nasze poradniki Riot Zone aby dowiedzieć się więcej o różnych aspektach tej darmowej gry.

Zakładamy, że skorzystałeś już z Riot Zone rejestracja i masz darmowe konto w grze. Pierwsze co musimy zrobić po założeniu konta to wybrać frakcję. Tak naprawdę nie ma większego znaczenia, to którą wybierzemy, możemy więc zdecydować według swojego uznania. Jeśli będziesz miał problemy ze sterowaniem i rozeznaniem się w opcjach Riot Zone – zapraszamy do poradnika: Riot Zone Sterowanie.

Na samym początku stanie przed nami kilka podstawowych zadań jak: walka (w celu zdobywania doświadczenia), rozbudowa naszego obozu i stworzenie arsenału śmiercionośnych broni i ich ulepszanie.

Riot Zone Walka

W Riot Zone walczymy w różnych misjach. Dostępne aktualnie misje znajdziesz pod boxem z najnowszymi newsami. Wystarczy że klikniemy na przycisk “Walcz” aby zacząć swoją pierwszą potyczkę. W czasie walki najemnicy automatycznie wykorzystują posiadane przez nich środki jak granaty, naboje, apteczki itd. Nie sterujemy bezpośrednio najemnikami mamy jednak taktyczny i strategiczny wpływ na bitwę. Wykonanie misji pochłonie nam 1 punkt energii, zostanie od odnowiony po 15 minutach w przypadku zwykłego konta lub po 5 minutach w przypadku konta VIP. Za wykonanie misji otrzymasz “peso” (waluta w Riot Zone), a za wyjątkowo ciężkie starcia możesz otrzymać też “gwiazdy”.

Riot Zone poradnik dla początkujących

Riot Zone Obóz

Obóz to baza naszych najemników, możemy w niej budować i ulepszać przeróżne budynki. Dzięki nim możemy np. produkować przeróżne rzeczy i surowce używane w trakcie walk. W naszym obozie możemy stworzyć 7 różnych budynków, każdy z nich posiada jakąś unikalną właściwość jak produkcja materiałów użytkowych czy określonego surowca. Klikając na ikonkę ze strzałką do góry możemy budynek ulepszać (modernizować), a klikając na ikonkę z kółkami zębatymi rozpoczynamy produkcję. Oczywiście im bardziej ulepszymy budynek tym większe korzyści będzie on nam przynosił.

Riot Zone Bronie

Klikając na ikonkę plecaka przejdziemy do magazynu gdzie znajdują się dostępne aktualnie bronie, materiały użytkowe i talizmany. Każdy element naszego arsenału możemy ulepszać do 10 poziomu. Ulepszanie spowoduje wzrost określonej cechy broni. Dodatkowo w sklepie możemy kupować dodatkowe uzbrojenie.

Riot Zon Bronie

Zobacz także inne Riot Zone poradniki:

Riot Zone poradnik dla początkujących
Riot Zone Sterowanie
Riot Zone Walka Poradnik
Riot Zone Tuning Poradnik
Riot Zone Budynki Poradnik
Riot Zone Poradnik PvP
Riot Zone Bitwy Klanów Poradnik
Riot Zone Klany
Riot Zone Ulepszanie Broni poradnik
Riot Zone AUkcje Poradnik
Riot Zone Żołnierz Szczęścia Poradnik

Zostaw komentarz