Wizard w Silkroad Online jest postacią bardzo skrajną. Z jednej strony jest najsilniejszy, a z drugiej najłatwiejszy do zabicia. Cóż, można się pokusić o stwierdzenie coś za coś. Otóż Wizard zadaje zdecydowanie największe obrażenia spośród wszystkich postaci w Silkroad Online, jednakże jest postacią “papierową”, posiada bardzo mało życia i jest mało odporny na obrażenia fizyczne. W starciu z potworem na tym samym poziomie, Wizard musi oddać pierwszy cios ( zazwyczaj od razu zabójczy) bo jeżeli pierwszy cios odda potwór, to zapewne my zginiemy. Dlatego w tym miejscu pierwsza kwestia odnośnie grania Wizardem. Nabijamy poziom zabijając potwory o kilka lvli niższe od naszego ( 3-4) Wizard podobnie jak wszystkie postacie z Europy, stworzony jest do grania w pt. A jako, że w dzisiejszym Silkroad różnie z tym bywa to trzeba sobie radzić samemu.
|
|
Wizard potrafi sobie doskonale poradzić solo, ale są warunki, które trzeba spełnić. Jako subklasę musi wybrać Barda, który daje buffa chroniącego przed atakiem ze strony agresywnych potworów czyli 99% potworów w Silkroad. Wizard jest postacią, która operuje czterema żywiołami. Ogień, woda, powietrze oraz błyskawica. Każdy z tych żywiołów ma swoje funkcję, które mają sprawiać, że Wizard będzie postacią z dużymi obrażeniami oraz w miarę przyzwoitą przeżywalnością. Postaram się nakreślić i opisać, w które ze skilli warto zainwestować. Pierwsze umiejętności dla Wizarda są dostępne już na 4 poziomie. Pierwsze co musimy dodać są to umiejętności ofensywne. Nie dodajemy naturalnie wszystkich. Byłoby to bez sensu, kosztowało zbyt dużo SP ( Skill Points) zwłaszcza, ze nasi przeciwnicy na początkowych poziomach schodzić będą na jedno, góra dwa uderzenia. Inwestujemy w Ice Bolt oraz Fire Bolt i wzmacniamy cały czas passywami zwiększającymi obrażenia z danych żywiołów. Są to jedyne skille z drzewek żywiołów, w które inwestujemy do 20 lvla. Wzmacniamy je pozostałymi umiejętnościami Wizarda takimi jak Intelligence. Można również rozważyć dodanie na 16 lvlu skilla Lightning Shock, który powoduje stunna, co dla Wizarda może być nieocenione w wielu sytuacjach. Jeżeli chodzi o tzw. „farmę” to w przypadku Wizarda jest to kwestia dosyć poważna. „Farma” to zwiększanie liczby zdobywanych SP kosztem zdobywanego expa za zabijanie potworów. Uzyskuje się to poprzez zwiększanie różnicy pomiędzy poziomem postaci, a poziomem rozwinięcia Mastery czyli głównego drzewka skilli Wizarda. Maksymalna farma wynosi -9 czyli w przypadku gdy poziom postaci wynosi dla przykładu 30, a poziom skilli pozostaje na 21 poziomie. Wizard potrzebuje niebywale dużo SP, ale ogólnie zalecana jest farma na poziomie -4/-5. W przypadku Wizarda, „demolka” rozpoczyna się na 20 poziomie, kiedy to dostajemy czary obszarowe. Zadają one bardzo wysokie obrażenia, raniąc kilku przeciwników. Od 16 zaczynamy farmę na poziomie -5 i utrzymujemy ją do 20 poziomu, ponieważ musi nam starczyć SP na kilka kluczowych skilli. Są to odpowiednio Life Control, Fire Blow, Snow Wind oraz Earth Shock. Najważniejsze są pierwszy oraz ostatni. Pamiętamy również o podnoszeniu na wyższy poziom dwóch skilli początkowych czyli Ice Bolt oraz Fire Bolt, ciągle bowiem będziemy ich używać.
Na 20 poziomie przychodzi czas aby nauczyć się grać z umiejętnością Life Control, która zmniejsza nam ilość życia o połowę, jednocześnie podnosząc obrażenia o 25%. Tutaj już typowo mamy do czynienia z sytuacją, że my zabijamy „Na hita” ale również na hita umieramy. Najważniejszą częścią ekwipunku Wizarda jest oczywiście Staff, który zawsze musi być odpowiednio podrasowany w celu jeszcze większego zadawania obrażeń. W ten sposób gra wygląda do około 40 poziomu. Potem już będziemy w miarę doświadczeni i sami będziemy w stanie określić jakie umiejętności dalej rozwijać.
dobry poradnik, dzięki :>