Imperial Agent – poradnik levelowania.
Imperial Agent czyli Imperialny agent to całkiem interesująca i nowatorska jak na grę MMO klasa. Dostępna jest ona oczywiście Najbardziej interesującym rozwiązaniem jakie oferuje ta klasa jest system wykorzystania dostępnej na polu walki osłony. Chyba po raz pierwszy w grach MMORPG spotkałem się z rozwiązaniem, w którym to czy jesteśmy za osłoną pozwala nam na redukcję przyjmowanych obrażeń czy też daje nam dostęp do nowych umiejętności.
Energy (Energia)
Energia to zasób, którego Imperialny Agent używa do aktywowania umiejętności, które powodują różne dodatkowe efekty. Energia regeneruje się stosunkowo szybko nawet w trakcie walki, ważne jest jednak aby odpowiednio dozować wydatkowanie energii tak aby mieć zapas w razie nieoczekiwanych wydarzeń.
Jeśli nie masz jeszcze konta w SW: The Old Republic – kliknij Star Wars The Old Republic rejestracja i graj ZA DARMO!
Odpowiednie zarządzanie energią jest bardzo ważne dla obu specjalizacji klasy Imperial Agent czyli Operative i Sniper. Szybkość regeneracji energii zależy od tego jak dużo jej mamy. Im więcej energii aktualnie posiadamy tym szybciej będzie się ona regenerować. Im masz jej mniej tym dłużej będziesz czekał na odnowienie zasobów. Podobne rozwiązanie zastosowane było na przykład w grze Guild Wars.
Ważne jest by szybko nauczyć się zachowywania równowagi pomiędzy wydatkowaniem energii, a używaniem skilli.
System Osłony / Cover System
Cover System / System osłon to unikalne rozwiązanie zastosowane w Star Wars The Old Republic. Dotyczy ona tylko klas Imperial Agent i Smuggler. Dopóki będzięmy za osłoną (cover) będziemy otrzymywać zmniejszone obrażenia w walce. Oczywiście jeśli zostaniemy wyrzuceni zza osłony np. przez atak Crowd Control wroga to stracimy bonusy wynikające z obrony.
Dość łatwo wejść w tryb osłony, jeśli jesteśmy w zasięgu kryjówki wystarcz nacisnąć przycisk “F” aby się schować. Możemy też użyć umiejętności, która pozwoli nam przeskoczyć do najbliższej dostępnej osłony (oczywiście w zasięgu działania tej umiejętności).
|
|
Hutta – pierwsze poziomy
Gdy nasz Imperial Agent nosi średnią zbroję (medium armor) jest dość wrażliwy na ciosy. Dlatego też tak ważny dla tej klasy jest cover system. Imperial Agent dysponuje też buffem, który wszystkim sojusznikom daje 5% szansy na trafienie krytyczne (5% crit chance bonus). Klasa ta specjalizuje się głównie w atakach dystansowych, jednak również dla wrógów którzy podejdą na krótki dystans ma niespodziankę – szybkie ostrze którym atak zadaje całkiem sporo obrażeń, a kosztuje bardzo niewiele energii.
Na planecie Hutta mamy możliwość wykonania dwóch questów Heroic. Oba powinniśmy ukończyć w grupie (samamu nie damy rady). Oba questy dadzą nam niebieski przedmiot (blue tier) oraz sporą ilość punktów doświadczenia.
Jeśli często robisz przerwy w grze warto wylogowywać się tylko w tzw Rest Zones. Najczęściej są to kantyny, bary itd. Im dłużej pozostanie tam nasza postać (w czasie gdy jesteśmy wylogowani) tym większy bonus dostaniemy po zalogowaniu do zdobywanych punktów doświadczenia. Jeśli nasz pasek doświadczenia zmienia kolor na zielony znaczy to, że będziemy otrzymywać bonusowe doświadczenie.