Warning: Declaration of SEO_Auto_Linker_Front::get_meta($post, $key) should be compatible with SEO_Auto_Linker_Base::get_meta($key, $default = '') in /home/kermitst/domains/gry-mmo.info/public_html/wp-content/plugins/seo-auto-linker/inc/front.php on line 0
Star Wars The Old Republic Jedi Consular - jak grać - Poradnik. | Gry MMO

Star Wars The Old Republic Jedi Consular – jak grać – Poradnik.

Star Wars The Old Republic

Poradnik ten ma na celu przekazanie ogólnych informacji o klasie Jedi Consular w grze Star Wars The Old Republic oraz pomoc początkującym graczom w levelowaniu tej postaci przez pierwsze kilka godzin gry. Omówimy tu również umiejętności, które Twój Jedi Consular będzie mógł zdobyć w ciągu pierwszych 10 poziomów.

Zagraj w Star Wars:TOR ZA DARMO!

Klasa Jedi Consular zaczyna grę na planecie Tython (podobnie jak Jedi Knight). Jeśli masz znajomego, który gra klasą Jedi Knight możecie połączyć siły, dzięki temu będziecie zdobywać pierwsze poziomy dużo szybciej. Możecie razem przechodzić wątki fabularne dla obu klas. Dzięki takiej współpracy zdobędziesz również Social Points i dostęp do niektórych Social Items.



Jedi Consular Umiejętności

Klasa Jedi Knight używa mocy – Force podobnie jak używa się many w wielu innych grach MMORPG. Force czyli mo w trakcie walki regeneruje się bardzo powoli się więc czeka Cię ciężka walka pamiętaj aby rozpoczynać ją z dużą ilością many. Grę zaczynasz z dwoma umiejętnościami ataku mieczem: Saber Strike (zadaje obrażenia od broni w trzech następujących po sobie atakach, zasięg: 4m) i Double Strike (dwa razy udeża w cel za każdym razem zadając obrażenia od broni, zasięg 4m, Force: 25). Do naszej dyspozycji jest również jedna umiejętność dystansowa – Project (dzięki Mocy ciskasz we wrogów różnymi obiektami zadając obrażenia kinetyczne, standardowi i słabi przeciwnicy są dodatkowo ogłuszani n 3 sekundy, zasięg 10m, Force: 45). Buff dostępny dla Jedi Consular od początku to Force Valor. Buff ten zwiększa Strength, Aim, Willpower i Cunning o 5% oraz redukuje obrażenia internal i elemntal o 10% na 60 minut. WAŻNE – jeśli użyjemy buffa na członku naszej drużny bonusy otrzymają wszyscy. Startowa umiejętność (ability) Jedi Consular to Meditation – pozwala ona na szybką regenerację zdrowia i Mocy (Force) nie możemy jej jednak używać w czasie walki.

Po ukończeniu wątku fabularnego dla Jedi Consular na planecie Tython otrzymasz swojego pierwszego towarzysza. Będzie to Qyzen Fess, który nienajgorzej sprawdza się jako melee tank. W czasie zodbywania kolejnych poziomów otrzymasz także dostęp do nowych umiejętności, jak Force Wave (Level 3), która zadaje kinetyczne obrażenia i odrzuca wszystkich wrogów w zasięgu 8 metrów, standardowe i słabe cele są dodatkowo ogłuszone na 3 sekundy. Jest to bardzo dobra umiejętność do rozpoczynania każdej walki. Pamietaj, że silniejsi przeciwnicy oraz bossowie są odporni na efekt odrzucenia jednak nadal otrzymują obrażenia. Na 4 poziomie możesz nauczyć się umiejętności Force Lift – unosi ona cel w powietrze i utrzymuje go przez 8 sekund w ciągu których nie może on nic robić. Zasięg tej umiejętności to 30m, a koszy Mocy to 20. Z kolei na poziomie 6 dostępna staje się umiejętność Force Stun – która zadaje obrażenia kinetyczne i ogłusza celna 4 sekundy (zasięg 30m, koszt: 20 Force). Na poziomie 9 dochodzi umiejętność Force od Will, która po użyciu uwalnia nas od wszystkich ograniczeń związanych z poruszaniem się, usuwa z Twojej postaci także efekt ogłuszenia.

Jedi Consular Specjalizacje

Po osiągnięciu 10 levelu i opuszczeniu planety Tython będziesz mógł wybrać jedną z dwóch specjalizacj dla swojego Jedi Consular. Zanim dokonasz tego wyboru warto zastanowić się jaki styl Ci bardziej odpowiada. Jedi Shadow to specjalizacja, która może pójść drogą melee DPS lub tanka. Włada on podwójnym mieczem świetlnym (Double-bladed Lightsaber). Druga specjalizacja – Sage to z kolei Healer lub ranged DPS.

Star Wars Jedi Consular

Zostaw komentarz