Tera Online – poradnik dla początkujących.

TERA ONLINE

Tera Online to jedna z popularniejszych w 2011 gier mmorpg. Poniżej znajdziecie poradnik do gry Tera przeznaczony dla początkujących graczy. Poradnik Tera Online zawiera informacje na takie tematy jak questy, enhancement crystal, system zaklinania przedmiotów itd.

1. Odnajdywanie lokacji w questach

Czasem kiedy wykonujesz questa możesz się lekko zagubić i nie wiedzieć gdzie znajduje się Twój kolejny cel. Jeśli znajdziesz się w takiej sytuacji wciśnij klawisz “L” aby otworzyć quest log. Znajdziesz tam zaznaczone na niebiesko fragmenty tekstu.

Po kliknięciu na niebieski fragment tekstu po lewej, odpowiednia lokacja zostanie zaznaczona na mapie po prawej. Dzięki temu prostemu zabiegowi nie będziesz miał problemu z odnalezieniem odpowiedniego potwora lub przedmiotu.

Wypróbuj teraz TERA Online ZA DARMO!

2. Combosy i łączenie umiejętności

Aby łatwiej używać umiejętności twórcy gry dodali system combosów – w które łączą się umiejętności. Jak widać na screenie z koreańskiej wersji w konkretnych sytuacjach umiejętnoś możliwa do włączenia w combosa pojawi się na ekranie. Wtedy naciskamy Spację aby użyć, wyświetlonej na ekranie umiejętności.

Są 2 sytuacje w których możemy używać combosów z umiejętności:

1) Kiedy użyjemy odpowiedniej umiejętności, która rozpoczyna combosa. Np umiejętność warriora Tornado może być użyta wyłącznie po udanym uniku (dodge), a umiejętności Slayera – Bisection można użyć tylko po skilly Mash.

2) Combosy uruchamiane w konkretnych sytuacjach. Na przykład gdy nasza postać zostanie obalona na ziemię dostępna może stać się umiejętność Soaring. W tych sytuacjach umiejętność równiez uruchamiamy Spacją.

Nie masz jeszcze darmowego konta? Wejdź na TERA Online rejestracja i zagraj za darmow w najlepsze MMORPG 2013 roku!

Oczywiście w późniejszych fazach gry będziesz miał do dyspozycji coraz więcej umiejętności i połączeń.



3) Enhancement Crystals

Enhancement Crystals to krysztłaty, których używamy do ulepszania naszej broni i ekwipunku. Kryształy umieszczamy w specjalnych slotach ekwipunku i zwiększamy jego statystyki i bonusy, które nam daje.

Enhancement Crystals możemy zdobywać na 2 sposoby:

1. zabijając potwory
2. kupując je w sklepie

Na samym początku warto kupić nieco kryształów gdyż dadzą nam one na początku dodatkową przewagę w walce. Kryształy oferujące wyjątkowo dobre i wysokie bonusy wypadają wyłacznie z określonych potworów.

4) Zaklinanie ekwipunku

W trybie UI kliknij w przycisk “Life”, a następnie wybierz menu “Enchant”. Aby zaczarować swój ekwipunek będziesz potrzebował 3 rzeczy:

– przedmiotu, który chcemy ulepszyć
– innych przedmiotów potrzebnych jako składniki do do enchanta, są to przedmioty tego samego typu i poziomiu co przedmiot, który chcemy ulepszyć
– Enchantment Dust (możemy go kupić w sklepie)

5) Valkyon Points

Valkyon Points możemy zdobyć w czasie wykonywania questów lub w poszczególnych dungeonach. Punkty te możemy zużywać w “Velika Strategic Headquarters” na bronie i zbroje. Zdobyty za Valkyon Points uzbrojenie jest całkiem dobrej jakości. Możemy nimi zastąpić nasze bronie lub użyć ich jakos składniki do enchanta.

Valkyon Points możemy wydawać wyłącznie w Velika Strategic Headquarters.

Kwatery znajdują się północno zachodniej części Veliki.

6) Poziom trudności questów

W Tera Online znajdziemy wiele potworów, które możemy pokonać solo. Jednakże pokonanie wielu przeciwników w tej grze mmorpg będzie wymagało kooperacji z innymi graczami. Od czasu do czasu otrzymasz quest na pokonanie trudnego potwora. W takim przypadku koło questa pojawi się symbol (jak na poniższym screenie z koreańskiej wersji). Symbol czaski przy queście oznacza, że wymaga on pokonania potwora, który dla pojedynczego gracza będzie bardzo trudnym wyzwaniem.

Zawsze warto sprawdzić quest żebyśmy nie wybrali się w pojedynkę na jakiegoś silnego potwora.

Wszystkie rodzaje questów w Tera Online to:

– Solo – questy, które z łatwością ukończysz w pojedynkę.
– Mix – questy, które możesz ukończyć w pojedynkę jak i drużynowo.
– Party – questy, w których większość potworów będzie wymagała współdziałania kilku graczy.
– Skull – questy, w których znajdziemy bardzo silne potwory, prawie niemożliwe do pokonania solo.
– Questy pomarańczowe – jeśli quest oznaczony jest na kolor pomarańczowy oznacza to, że przeznaczony jest on dla wysoko levelowych graczy. Jeśli masz problem z ukończeniem takiego questa zbierz drużynę lub wróć do niego po zdobyciu kolejnych kilku leveli.

Poradnik przygotowany na podstawie: teralevelingguide.com

Zostaw komentarz